Brainstorm
plannen?

Kärcher

De samenwerking tussen Kärcher en Famoz bestaat al een enige tijd. In deze case vroeg Kärcher ons vroeg om hun baanbrekende producten op een internationale beurs te lanceren, grepen we die kans met beide handen aan. Samen werkten we aan een onvergetelijke video-ervaring, die op de beurs indruk maakte op het publiek.

Zo is zijn deze reeks aan video’s gecreëerd. Wij keken naar Karcher als merk. Velen kennen het merk van de iconische zwart gele kleuren patronen. Maar wij keken verder. Wij zagen dat Karcher al.

"Samen werkten we aan een onvergetelijke video-ervaring".

Het succes opende nieuwe deuren voor beide bedrijven. We zijn trots op onze reis met Kärcher en kijken uit naar vele jaren van grensverleggende projecten samen.

Kick ass
campaign
nodig?

Ben jij klaar om een campagne te maken die bereikt, die een verhaal vertelt en die jouw bedrijf de aandacht geeft die hij nodig heeft? We denken graag met je mee, wij zijn ready!